קרבות העלייה ממשיכים בחמישי של משחקים מוקדמים/ רותם אלרן

המלצת השף

23:00 שעון מודיעין – דאלאס מאבריקס (31-43) VS פיניקס סאנס (39-33)

המשחק המעניין ביותר של הלילה הוא אחד שלפני הבועה לא היינו שיהיה כזה חשוב לקרב על המקום השמיני במערב והעלייה לפלייאוף עבור פיניקס.

השמשות מאריזונה מגיעים למשחק בלתי מנוצחים בבועה עם מאזן 0-7, והמוביל שלהם לאורך כל רצף הנצחונות המרשים והבלתי צפוי בעליל הזה הוא דווין בוקר. בוקר היה מדהים לאורך העונה כולה, אבל בבועה העלה הילוך ונראה כמתמודד ראשי ראש בראש עם דמיאן לילארד על פרס ה-MVP של הבועה, כשהוא קולע 31 נקודות למשחק ומוסר 6.1 אסיסטים במהלך שבעת המשחקים האלו, כשגם קצב ההגעה שלו לקו העונשין והדיוק שלו משם השתפר (והוא אחד מהשחקנים הכי מדויקים בליגה מהקו עם 91.9% העונה על 7.1 זריקות). בקיצור, בוקר נראה מדהים. אבל הוא לא אחראי שם להכל – דיאנדרה אייטון ממשיך לתת תפוקה יציבה גם אם ירד בממוצעים מהעונה הרגילה, שחקני הכנף קאם ג'ונסון ומיקאל ברידג'ס נותנים תרומה התקפית והגנתית בהתאם למבוקש מהם וריקי רוביו ממשיך להריץ את המשחק מעמדת הרכז. פיניקס נראית כמו מכונה משומנת היטב בבועה, למרות ששחקן חשוב מאוד, קלי אוברה, נעדר עקב ניתוח במיניסקוס.

מהצד של דאלאס, הם נראים טוב מאוד התקפית במשחקים בבועה כשדונצ'יץ' בכושר נהדר ומפריך את המשמעות על כך שלא היה בכושר משחק טוב, וגם קריסטאפס פורזינגיס נראה מצוין כשהוא קולע 30.5 נקודות למשחק ביעילות משופרת לעומת רוב העונה, אבל הבעיה שצצה היא בעיקר הגנתית. בכל משחק דאלאס ספגה לפחות 110 נקודות ולא תמיד ההתקפה הנהדרת מצליחה לחפות על חוסרה של ההגנה, כשדוויט פאוול, אחד משחקני ההגנה הבולטים בקבוצת הגנה לא טובה, פצוע בגיד האכילס. השילוב של הפציעה של פאוול ומחסור במגני כנף טובים ומעלה הוא בעייתי מאוד עבור המאבס, ועלול לגרום להם צרות היום.

לאור המומנטום החיובי מאוד של פיניקס והצורך שלהם בניצחון היום על מנת להיכנס למשחקי הפליי אין (כשיצטרכו גם הפסד של פורטלנד ו/או ממפיס כדי להבטיח את המקום השמיני או התשיעי שיובילו לפליי אין), והחולשה ההגנתית של דאלאס, אני צופה היום ניצחון של הסאנס.

שאר משחקי הלילה

19:00 – בוסטון סלטיקס (23-48) VS וושינגטון וויזארדס (47-24)

משחק חסר חשיבות לחלוטין בין שתי קבוצות שכבר הבטיחו את מקומן ונמצאות במומנטומים כמעט הפוכים לחלוטין – בוסטון נראית טוב וניצחה 5 מתוך 7 המשחקים שלה בבועה, ואת ארבעת משחקיה האחרונים, ולעומתה הוויזארדס הפסידה את כל שבעת המשחקים שלה בבועה ונראית רע בלי בראדלי ביל שסחב אותם על הגב כל העונה, וניתן לראות את זה כדוגמה לכמה ביל השפיע עליהם העונה.

הוויזארדס מגיעים למשחק כשהם הצליחו ליפול למקום ה-11 במזרח, מתחת לקבוצות שלא שיחקו כלל בבועה כשיקגו ושארלוט, ורק ממשיכים לשמש כקבוצת אימונים לקבוצות הבועה האחרות, ובוסטון מיקמה את עצמה שלישית וכעת תישאר שם, כשהיא במרחק 4 משחקים ממיאמי הרביעית.

נקודת האור המשמעותית ביותר אצל בוסטון הוא ג'ייסון טייטום שקלע בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה 29 נקודות ונראה בכושר טוב לאחר משחק פתיחה רע בבועה, וגם גורדון היוורד נראה טוב כמנהל משחק משני וכשחקן חשוב בקבוצה. שניהם, יחד עם מרכוס סמארט, דניאל תייס, קמבה ווקר וג'יילן בראון לא ישחקו הלילה, ויהיה לנו צ'אנס לראות שחקנים כרוברט וויליאמס וגרנט וויליאמס, ולראות איך הם יכולים לשחק והאם לתת להם יותר דקות ברוטציה.

המשחק הזה לא יהיה מעניין במיוחד כששתי הקבוצות מגיעות עם סגלים חלשים מאוד, ואני מעריך שהמחליפים של בוסטון יצליחו להשיג ניצחון במשחק חסר החשיבות הזה.

20:30 – לוס אנג'לס לייקרס (18-52) VS סקרמנטו קינגס (41-30)

עוד משחק לא רלוונטי למאבקי המיקום ולפלייאוף המערבי, כשהלייקרס קיבעו את עצמם במקום הראשון והבלתי מעורער, והקינגס מחוץ לתמונת המאבק על הפלייאוף.

הלייקרס מגיעים אחרי ששיחקו רע ברוב המשחקים בבועה, ועד כה ההתקפה נראית תקועה ולא זורמת מספיק, כששני הכוכבים – אנתוני דיוויס ולברון ג'יימס, לא מראים מספיק יציבות. מהצד השני, כרגע הם מנסים לחזור לכושר מלא ויש סיכוי טוב שנראה אותם כבר יותר מתאמצים ומשתדלים כשיגיע הפלייאוף והכסף יהיה מונח על השולחן. אצל הלייקרס קלדוול פופ וקארוסו לא ישחקו היום, כשדיוויס בספק.

עוד מתחילת הבועה, סקרמנטו לא היו צפויים לדבר חזק במאבקים על הפלייאוף, כשהיו אחת הקבוצות המאכזבות של העונה ובבועה ניצחו שני משחקים מתוך השבעה ששיחקו, למרות שהיום יגיעו לאחר ניצחון על ניו אורלינס המאכזבת, והיום יחסרו את הכוכב דיארון פוקס, בנוסף לקנט בייזמור ורישון הולמס.

23:00 – ממפיס גריזליס (39-33) VS מילווקי באקס (16-56)

אחד המשחקים של הערב יגיע מהמשחק הזה, כשמילווקי, הקבוצה הטובה בליגה העונה, תפגוש את ממפיס שתמשיך במאבקים על המקום השמיני ותצטרך ניצחון היום, יחד עם הפסד של פורטלנד שיבטיח לה את המקום השמיני, ואם תפסיד היא תקווה להפסדים של פיניקס ופורטלנד שיתנו לה את המקום התשיעי.

מילווקי לא נראתה טוב במיוחד בבועה כשהיא רק במאזן 3-4 ונראה שהיא משחקת בחצי כוח כשאיפשרה ליריבות לקלוע מעל 110 נקודות כמעט בכל משחק, לעומת העונה הסדירה בה הייתה קבוצת ההגנה הטובה בליגה ובפער גדול מהבאות אחריה. היום היא תגיע ללא שחקן ההגנה הטוב ביותר שלה, ולדעת רבים הטובים ביותר בליגה, ה-MVP המכהן יאניס אנטטקומפו, שהושעה לאחר שנגח במו וגנר מוושינגטון.

מהצד של ממפיס, היא מגיעה ללא ג'רן ג'קסון ג'וניור שסובל מקרע במיניסקוס ויפספס את המשחק ואת הבאים אחריו, אם יהיו. מזלם של ממפיס היא ההרחקה של יאניס, לאור כך שג'קסון הוא כנראה שחקן ההגנה הכי מתאים לשמור עליו בכל הקבוצה. ג'ה מוראנט נראה טוב מאוד בבועה, גם אם האחוזים שלו ירדו ל-40.8% לא טובים מהשדה, והוא קולע כרגע 20 נקודות עם קרוב ל-10 אסיסטים למשחק, ומשפר מאוד את ממפיס משחק אחר משחק, אבל כרגע זה לא מועיל והם ניצחו משחק בודד מאז שהגיעו אל הבועה. הם ירצו לנצח היום כדי להבטיח פליי אין ובתקווה להגיע אל הפלייאוף, ומילווקי ללא יאניס הרבה פחות מפחידה.

ההימור שלי במשחק הזה הוא ניצחון לגריזליס.

1:30 – יוטה ג'אז (28-43) VS סן אנטוניו ספרס (38-32)

משחק בין אחת מהקבוצות המפתיעות במערב ובבועה כולה בסן אנטוניו, מול אחת שלא קיבלה הרבה תשומת לב, ובצדק. המשחק הזה יהיה חשוב לשתי הקבוצות, אך לספרס יותר אם ירצו לעלות אל הפלייאוף המיוחל ושהרצף לא ייקטע השנה.

אצל יוטה, הקבוצה מקרטעת בבועה ודונובן מיצ'ל מאכזב במיוחד, כשהוא קולע אותה כמות נקודות כרגיל, אבל ב-38.2% עלובים מהשדה, והוא לא נראה טוב וזורק יותר מדי מחוץ לקשת בחמשת המשחקים ששיחק בעוד שהוא לא קלעי מצטיין מרחוק. החיסרון של בויאן בוגדנוביץ' ניכר בקבוצה והם כבר הפסידו חמישה משבעת המשחקים בבועה. הם לא מגיעים למשחק במומנטום טוב, והקבוצה כולה צריכה להתעשת או שתהיה טרף קל בסיבוב הראשון.

לעומת זאת, הספרס דווקא נראים מצוין כשהם במאזן הפוך מיוטה, ודריק וויט פורח בצד ההתקפי וצובר ביטחון, בעוד רודי גאי נותן תרומה יפה של 17.9 נקודות, דמאר דרוזן פורח גם ללא אולדריג' ודג'ונטה מארי לא מספיק יעיל התקפית, אבל תורם בהגנה כתמיד. הקבוצה מגיעה עם רצון לעלות לפלייאוף, דבר שהיה לא צפוי בכניסה לבועה, והמשחק הזה הוא ההזדמנות האחרונה של הטקסנים להילחם על ההעפלה לפלייאוף המיוחל.

אני מהמר שלאור החוזק של הספרס בבועה והחולשה של יוטה, הספרס ינצחו במשחק.

4:00 – ברוקלין נטס (36-35) VS פורטלנד טרייל בלייזרס (39-34)

משחק חשוב מאוד לפורטלנד, וברוקלין לא מושפעת מהתוצאה שלו. אם הבלייזרס ירצו להעפיל אל הפלייאוף, הם יצטרכו לעבור היום בלילה את המכשול הלא מאוד מאיים שנקרא הנטס, אותם מובילים שני הצעירים קריס לוורט וג'ארט אלן, יחד עם ג'ו האריס המצוין.

מצד פורטלנד, הם מגיעים אחרי ניצחון קשה מאוד מול דאלאס כשדמיאן לילארד ממטיר וקולע מכל מקום, ומסיים עם 61 (!) נקודות ולא פחות מ-9 שלשות. במשחק הזה שאר הקבוצה לא מאוד השפיעה על המשחק, אבל כרמלו אנתוני הוכיח שהוא עוד יכול לשחק ברמות הגבוהות ביותר וקלע 26 נקודות משלו בניצחון. לילארד נראה מדהים בבועה, כשמשחק לפני כן קלע 51 נקודות, ויחד איתו פורטלנד נראית מצוין בזכות שחקנים נוספים, ששניים מהם בולטים במיוחד – יוסוף נורקיץ' וגארי טרנט ג'וניור. נורקיץ' חזר אחרי שבר ברגל שגרם לו לשבת בחוץ מעל לשנה, ולמרות זאת הוא נראה רענן מתמיד ובכושר נהדר, כשהוא תורם מאוד התקפית והגנתית, ונותן לפורטלנד מנהל משחק מהפוסט, מה שלא היה להם קודם כשהסנטר הראשי היה חסן וויטסייד. ועכשיו לטרנט – הגארד שנמצא בשנה השנייה שלו בליגה פשוט נותן תרומה עצומה לקבוצה, כשהוא קולע 17 נקודות למשחק בבועה עם 52.6% משלוש על 8.1 זריקות, והריווח שהוא מביא לקבוצה מוסיף המון.

אצל ברוקלין, המשחק לא רלוונטי לאור כך שכבר הבטיחו את הכניסה לפלייאוף המזרחי, וכפי שציינתי, בולטים אצלם בעיקר האריס, לוורט ואלן, ומסביבם הסגל הוא בעיקר שחקנים שנפלטו מקבוצות אחרות או יוצאי ג'י ליג.

לאור היתרון המשמעותי של פורטלנד ביכולת והסגל הקצר מאוד של הנטס, הניצחון היום לדעתי ילך לבלייזרס.

4:00 – אורלנדו מג'יק (40-32) VS ניו אורלינס פליקנס (41-30)

עוד משחק שלא ישנה את תמונת הפלייאוף, כשניו אורלינס רשמית מחוץ לתחרות והמג'יק הבטיחו את הכניסה עם המקום השמיני בקונפרנס והזכות להינגף על ידי הבאקס בסיבוב הראשון.

מהצד של אורלנדו, הם לא היו טובים בבועה, בלשון המעטה, כשיצאו מ-7 המשחקים הראשונים עם ניצחון בודד, וגם הוא על ברוקלין שהייתה ככל הנראה אחת הקבוצות הרעות ביותר ששיחקו בבועה כולה. הם כרגע מכוונים לפלייאוף, וארון גורדון, אוון פורנייה ומייקל קרטר וויליאמס לא ישחקו הלילה, בנוסף לג'ונתן אייזק שקרע את הרצועה הצולבת לפני מספר משחקים ומן הסתם לא ישחק עוד בבועה, וסביר להניח שגם ברובה של העונה הבאה. צפו לדקות מועטות של ניקולה ווצ'ביץ' אם ישחק בכלל.

אצל הפליקנס, הם נחלו אכזבה עצומה כשהקבוצה דשדשה ולא הצליחה להשיג נצחונות בבועה, בעוד לונזו בול נראה רע מאוד התקפית וקלע באחוזים מחרידים (30.5% מהשדה בבועה), כשגם זאיון לא מצליח להושיע את הקבוצה ולעשות הרבה מעבר לקליעה בצבע, ולקח רק 4.2 ריבאונדים למשחק בחמישה משחקים ששיחק בבועה. הקבוצה כולה לא הייתה טובה, והמועדון בעיקר יכוון לעונה הבאה ולפיתוח הצעירים.

אני מעריך שהיום המג'יק ינצחו בקלות לאור כך שוויליאמסון, אינגרם, הולידיי והארט לא ישחקו בשורות הפליקנס.

Subscribe
Notify of
332 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רותם, אחלה פריוויו.
.
הספרס והבלייזרס ידעו את התוצאות של פיניקס וממפיס במהלך המשחק שלהן. אם השתיים המוקדמות מנצחות הספרס בחוץ גם אם ינצחו, אז המשחק לפרוטוקול. נקווה שזה לא יקרה. פורטלנד עדיין יצטרכו נצחון במקרה כזה.
.
בכל מקרה, להערכתי הרצף ההיסטורי שלנו מסתיים הלילה. חתיכת תקופה – בפעם האחרונה שהספרס לא עלו לפלייאוף מייקל לקח אליפות חמישית… מרגש, קצת עצוב, אבל גם פותח אפשרויות בדראפט.

asaf
3 years ago

תודה רותם על הפריוויו. רק מזכיר לך מאנו למרות שבטוח שאני לא צריך שבפעם האחרונה שלא עליתם לפלייאוף קבלתם פרס ניחומים נאה שהפך אותכם לאחד הפרנצייזים הגדולים בספורט העולמי מבחינת הצלחה. הביג פונדמנטל!
אז נכון שאין משהו מתקרב לזה בדראפט הקרוב אבל אחרי ההופעה הפלוגה הצעירה בבועה + קצת מזל עם כדורי הפינג פונג מאמין שתחזרו לרצף חדש די מהר.

הקוריוז
3 years ago

לצערם של הסאנס הם תלויים בהרכב הדי ליג של הבאקס (זה לא רק יאניס, אני מניח שישחקו מחליפי המחליפים..) ואני לא רואה את מר סלאש ג'ה מוראנט מפשל מולם. סאנס ינצחו, גם ממפיס וגם פורטלנד וגם הספרס.
אז איך מגבירים ווישפול גיא? תשמע לי, קח ציפורן דב גריזלי, קרן אייל, תדפיס כמה תגובות של מוסד שב"ר מהעבר לגבי הסאנס והבאקס, תערבב הכל יחד עם יין ובשר אסאדו ותתפלל לנפילת השיקצה בסיבוב ה1 (חייב לתת תמורה עבור נצחון אין מה לעשות והשיקצה הוא בעל האנרגיה הכי גדולה בליגה) ואז אולי יקרה מה שקרה לדמיאן מהקו נגד הקליפרס גם לג'ה.
מגיק ינצחו בקלות? אתה מודע שגם הם בהרכב גי ליג?
לילה של שינה ופתיחת בוקס בבוקר.

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  הקוריוז

לילארד ובוקר יעשו תחרות על ה-"MVP"

עידו גילרי
Admin
3 years ago

אם הוויזארדס לא מצליחים לנצח את טאקו והטעויות אז באמת חבל שהגיעו לבועה.

הקוריוז
3 years ago

הם הובאו לקישוט שיהיה הוגן זה כמו לפעמים שאני לוקח שחקן בן 11 לקבוצה שלי להשלים 3 על 3 שיהיה משחק

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  הקוריוז

בסדר, וכשאתה נותן לו לקלוע סל בלי שמירה, הוא קולע?
אותו דבר…

הקוריוז
3 years ago

יום ג' הוא קלע חבלז ומה זה התלהב ניצחנו כי כולם זילזלו בו 🙂

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  הקוריוז

אז תיישם אותו דבר על הוויזארדס…

מנחם לס
Admin
3 years ago

איזה יום מרתק של כדורסל!!! חבל שפורטלנד כבר תדע מה קרה עם הסאנס, הגריזליס והסאנס., תודה רותם

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  מנחם לס

אם שתי הראשונות יעשו את שלהם זה דווקא ישים יותר לחץ על הבלייזרס ויותר ענין במשחק.

אור
אור
3 years ago

לדעתי זה לא כל כך משנה כי כל הקבוצות 8-11 צריכות לנצח וזהו

אור
אור
3 years ago

וגם ליריבות שלהן זה לא משנה

חיים
Admin
3 years ago

פריוויו מצוין.
אני בספק לגבי ממפיס וקצת פחות לגבי הספרס, אבל מניח שבסוף כל הרביעייה תנצח.

רועי ויינברג
Admin

תודה רותם. מאמין שכל קבוצה שצריכה לנצח תנצח

onetwo3
Editor
3 years ago

תודה.

יש שגיאה תחבירית שמופיעה לאורך כל הכתבה הזאת.
הנה דוגמה:
"הוויזארדס מגיעים למשחק כשהם הצליחו ליפול למקום ה-11 במזרח, מתחת לקבוצות שלא שיחקו כלל בבועה בשיקגו ושארלוט".

האות 'ב' לפני שיקגו מיותרת ולא במקום. במקומה צריכה להיות האות כ'.

לא הייתי מציין את זה לולא זה היה מופיע לפחות עוד בשני מקרים לאורך הכתיבה.

לתשומת ליבך

Tamir
Tamir
3 years ago

שתיים וחצי דקות מהפתיחה ווש כבר
ב1/9 מהשדה קאנטר עם 2בלוקים.
הלכתי לשטוף את העיניים עם נפט…

חיים
Admin
3 years ago

Tacko and the Falls VS Washington Loosers

Tamir
Tamir
3 years ago
Reply to  חיים

הטאקו של פול נגד הבונגה של אייזיק

גיא רוזן
Admin
3 years ago

מה באמת נותר לכתוב על הלילה?
זה שהסיכוי נמוך מאוד, זה ברור.
לא לממפיס, ובוודאי לא לפורטלנד, צפויה התנגדות עזה (אם נהיה כנים, גם לא לסאנס). וזה אומר שמה שלא נעשה, כנראה הלילה מסתיימת העונה שלנו.
.
אבל לטעמי, זו עדיין סיבה למסיבה.
מתי הייתה הפעם האחרונה שהסאנס נמצאו בסיטואציה בה במשחק האחרון של העונה, יש להם סיכוי למקום ה-8?
מתי לאחרונה הסאנס היו רלוונטיים?
.
השורה התחתונה היא שהלילה אני חוגג.
האש בגריל הברזילאי שבחצר דולקת כבר קרוב לשעה, וכראוי לסניף הידוע בשם "אסאדו מן", מעל הלהבות נחים כמה קילוגרמים של שורט ריב,
עליהם יצטרף לקראת תחילת המשחק נתח פיקנייה מרשים, כאשר לצד הגריל המעשנה מכילה בקרבה את אותו מעדן נפלא הידוע בשם צ'יצ'רון.
.
למה אני חוגג אם הקבוצה ככל הנראה הולכת הביתה הלילה?
.
בגלל ש-
א. מגיע שאפו גדול לחברים ממדבר אריזונה. הם ניצלו את פגרת האולסטאר בשביל להתבגר (מי יותר, מי אייטון…) ,
כאשר בבועה הם מציגים כדורסל שובה לב (מ-2 צדי המשחק. אני לא זוכר סאנס כל כך מחויבת בהגנה).
ב. למרות הסיכויים המינימליים, למרות שככל הנראה את הלילה הזה אסיים עם תחושת אכזבה בלתי נמנעת (המחיר של הווישפול),
אני מסרב להתכחש לאותם אחוזים בודדים של סיכוי.
ג. אכזבות מרות, הן מתעקלות בקלות יותר אחרי ארוחה טובה.
ד. הן גם צורבות פחות אחרי 2, 3…10 בירות.
ה. להחמיץ מסיבה שהסאנס הם הסיבה שלה, זו רשלנות שאוהד אמתי לא יכול להרשות לעצמו!
.
אז שיהיה לנו אחלה ערב (טפו טפו, טפו. חמסה, חמסה, חמסה),
ותודה גדולה לרותם שהפך לחלק משמעותי מצוות הופס.
.
!GO SUNS

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

10???

גיא רוזן
Admin
3 years ago

לנו הרומנים יש מחשבון בירה פשוט –
בירה אחת על כל 200 גרם בשר.
אז מתמטיקה פשוטה מלמדת אותנו שהמספר הסופי הוא באזור ה-10 (העפלה כמובן משנה את התמונה…)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

🙂
חחחחחחחחחח
הגיוני

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אגב חשבתי אתה דרונאמריקאייי בגלל הסאדו….

עידו גילרי
Admin
3 years ago

איך אתה דוחף 2 קילו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

דוחס….
בקלי קלות
ויש בירה בלי סוף

עידו גילרי
Admin
3 years ago

כל הכבוד.
אין סיכוי שאני סוגר מעבר לקילו.

אור
אור
3 years ago

ועוד עם בירה שזה משביע, אתם לא נורמלים

גיא רוזן
Admin
3 years ago

א. אתה חושב שמעפילים למרום 130 ק"ג מלאכול חזה עוף?…
.
ב. האמת, כן, אתה צודק.
קצת מאכזב המספר.
בצעירותי, המספר היה גבוה ב-50%

עידו גילרי
Admin
3 years ago

O-M-G

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

130???
מה יהיה עם המעבר הגילאי?

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

לא ייאמן , אני אוכל 17 אאונס במקסימום (משהו כמו 500 גרם ) , פעם אחת הזמנתי בטעות 28 ounces, אני ראש בקיר התעקשתי לסיים ולא ישנתי כל הלילה , לגבי בירות בציערותי זה היה אחד מהנאות שלי יכלתי לסיים שישיית בירות בקלות, היום אני מעדיף יין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אימת הרפתות… מה זה צ'יצ'רון?

עידו גילרי
Admin
3 years ago

בתחילת העונה שמתי לנו 34-35 ניצחונות כמטרה.
נראה לי שאפשר להגיד שאנחנו בכיוון הנכון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ג'בבונט'ה משחק מעניין היום.
ווש מחפשת ניצחון בבועהההה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

טנקו עם חסימה ראשונה במשחקי הבובה, ריבאונד ראשון ו 2 עבירות..
הוא לא נראה שמייח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

יש גובה אין ניתור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אה ויש גם נקודות למזקרת מלשון זכר.
הוא משנה את כל ההגנה. השאלה היא למה בשווהנע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לבדון ג'יימס פותח תמשחק בסערה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לבדו הוא החזיק בעמדה כנגד כל סיקויי וסקוייה

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

סקרמנטו פחים השיקצה יכול לנפח סטטיסטיקה נגדם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

שלום ברוך סטטיסטיקה, זה טוב?
למה זה טוב?

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

מה רע רוצה לעדוף את קארים ולהיות הGOAT

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

שיעדוף או יהדוף או אנא ערף?

onetwo3
Editor
3 years ago

התחלת לגדף ברוך? חשבתי שהשתנית

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  onetwo3

זיו מה קרה יקירי? מטומטם אהבל פחים זה לא קללות ילדים אומרים דברים הרבה יותר חמורים

חיים
Admin
3 years ago

והנה חידה, בעיקר עבור אוהדי הלייקרס:
מתוך 8 עונות של "תחילת עשור" (1950, 1960, 1970, 1980, 1990, 2000, 2010, 2020), רק פעם אחת הלייקרס לא סיימו מקום ראשון בקונפרנס שלהם.
1. מתי זה היה?
2. כמה פעמים מתוכן זה הסתיים באליפות?

חיים
Admin
3 years ago

המשחק של הלייקרס הוא תענוג עבור שונאי השיקוץ. החטיא 3 ליי-אפים רצופים

הקוריוז
3 years ago
Reply to  חיים

זה לא מעניין אויבי השיקוץ רוצים נפילה בזמן אמת ולא במשחקים לא חשובים. אני אחרי משחק אולסטאר בשכונה 5 על 5 על כל המגרש כואב כל הגוף. הגיע איזה כוכב חדש בן 17 בנוער של הפועל לא הפסיק לדפוק שלשות בלי הכרה הוא גרם לי לעבוד מאד קשה בהגנה כי באחרים הוא פשוט התעלל ועוד טיטרש עלינו שקל לו מידי… החצוף אפילו מסר למישהו בין הרגליים שלי ובהתחלה שמר עליי מה זה בזלזול חשב אני סימונס חיכה לי בעונשין מיותר לציין שקיבל מטר שלשות על הראש ובמקום לבוא לשמור שאגרום לו קצת להיות מושפל הוא שלח את אבא שלו לשמור עליי איזה זקן שיחסית משחק מצויין לגילו
מיותר לציין שהאבא הצליח לשרוד מולי 4 מהלכים בלבד שנגמרו באיבוד כדור שהחליק לי מהיד בשלשה, חצי מרחק ולייאפ על הראש שלו אחרי שהרקדתי אותו סטפס.
אז הכוכב החדש חזר לשמור אבל לא רצה יותר מידי להתקרב אז טיטרשתי אותו קצת אמרתי לו מה זה הגנה הזאת אתה בחורה שפותחת רגליים ככה בקלות? אז זה עיצבן אותו והוא סוף סוף התחיל לשמור קיבל ממני נאטמאג וחצי מרחק אין דה פייס על המהלך הראשון ואז הוא בכלל נהיה במוד עצבני נוגב 12 9 ו12 7 בשני משחקונים של 3 על 3 עם 2 שלשות נצחון שלי על הפרצוף שלו ואז עברנו ל5 על 5 ושם הוא כבר טיגן אותנו מה3 כי היינו גמורים מעייפות והיה איתו אחד עם אנרגיות של הארל השואג כל הזמן היה במצב קפיצי וחגג עלינו בריב. בגללו חזרו לי הכאבי צוואר 😎
ניצחו 20 8 ו20 13 קליל

tomash
tomash
3 years ago

לעוד מישהו עם ליג-פאס יש בעיות בחיבור? רק במחשב, לא בנייד. זה דרך ספורט 5, אולי יש קשר. לא משנה מה עשיתי, אפדייט של כל האשראי וכו, מתישהו מופיע "bad request". מה דה פאאאק?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  tomash
tomash
tomash
3 years ago

חחחחחח לינק זה נחמד אבל שילמתי על ליג פאס, ידידי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  tomash

כן, שילמת
העולם לא מושלם
בינתיים תכנס ללינק ותשלים פערים.
ושתם עם בא לך לענות אז את מי יכניס לברון לבובה? האם יכניס את המלכה ויורש הקצר או את הסוכן האהוב מסוכנות הפרטית?

thejanitor
thejanitor
3 years ago
Reply to  tomash

אם יש לך וי פי אן, תתחבר דרך ארהב

הקוריוז
3 years ago
Reply to  tomash

כן גם לי כבר כמה ימים במחשב זה בדיוק מה שהוא כותב.
בנייד עובד חלק

צ'יקו
Admin
3 years ago
Reply to  tomash

אמנם באיחור אבל גם לי קרה, באמצע העונה. דרך הכרום בלבד, אז למשחקים אני משתמש בפיירפוקס או אגד'.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ילה נהיה מעניין שלא לומר מרתק בבושקה.
אז להתראואות בשבועהבא

tomash
tomash
3 years ago

אני לא בטוח שהבנתי את השאלה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  tomash

גמני לא הבנתי אבל את התשובה הבנתי מצויין, ואתה?

tomash
tomash
3 years ago

אה, מי יקבל את הכרטיסים? דייויד בלאט וג'ארד קושנר, ברור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  tomash

פה ממש עשית קומפוט, סלט פרות.

אור
אור
3 years ago

פורזינגיס בחוץ נגד השמשות

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

גו סאנס , ממפיס לדעתי לא בפלייאוף אחרי הפסד מפתיע למילווקי היום

אשך טמיר המקורי

אייטון דחליל

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

אייטון הזה כזה אהבל אין דברים כאלה , החומרים דפקו לו את הקופסא

הקוריוז
3 years ago

שווה להצטרף לסאנס?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

יאללה לוקה, תן לי צ'אנס.

הקוריוז
3 years ago

דה שוט אתלטיקו מחרבנים שלא יבנו על מה שפסז עשו

הקוריוז
3 years ago

למה לוקה משחק?

אשך טמיר המקורי
Reply to  הקוריוז

נראה שלא ישחק הרבה

הקוריוז
3 years ago

ישש פנדל לאתלטיקו…

הקוריוז
3 years ago

יש!1 1

הקוריוז
3 years ago

יאללה הצטרפתי במקביל לסאנס גו סאנס גו

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  הקוריוז

אני בשני מסכים, אני מפחד לאט לאט שאדך צודק אני רואה את הכישרון העצום של אייטון אבל הילד אהבל עם תעודות , אפאתי אדיש הוא לא יודע כמה טוב הוא יכול להיות

הקוריוז
3 years ago

כן יש חשש כזה נראה עונה הבאה

אשך טמיר המקורי

אמרתי מהיום הראשון שראיתי אותו, אין לו מנטליות של סנטר.
בזבוז זמן, דקות משחק, מאמץ ומשאבים של פיניקס על פרויקט כושל כזה, במקום להביא אפילו סנטר הגנתי טוב כמו הולמס ולהשיג במקומו חיזוקים טובים בטרייד. היה הופך אותם לקבוצה רצינית.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

מה הגובה של קמרון ג’ונסון , מרגיש לי שכל משחק הוא צומח סנטימטר בגלל הליפה

מנחם לס
Admin
3 years ago

רק עכשיו אני רואה שיש דמיון בפנים בין אייטון לציון.

הקוריוז
3 years ago

הגבון מטגן חולה עליו

אשך טמיר המקורי
Reply to  הקוריוז

תותח על

מנחם לס
Admin
3 years ago

כל המאמץ לשוא כי עוד כמה שעות הבלייזרס קוברת את הנטס

מנחם לס
Admin
3 years ago

בעצם שתיהן יכולות להיות בפנים

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

תלוי כמה מילווקי תפתח רגליים

אשך טמיר המקורי

מילווקי קושרים שרוכים?

etayle
etayle
3 years ago

יאללה סאנס, נצטרף אחרי פתטיקו

אשך טמיר המקורי

פריס ביולר עושה תעלולים

etayle
etayle
3 years ago

2-1 לייפציג

חיים
Admin
3 years ago

אני במקביל עם צ'מפיונס, ממפיס ופיניקס. מסובך קצת…

חיים
Admin
3 years ago

2:1 לייפציג

הקוריוז
3 years ago
Reply to  חיים

סעמק..

הקוריוז
3 years ago

אוי אתלטיקו אוי אתלטיקו חטפו דקה 88 תם הטקס

הקוריוז
3 years ago

חח לוקה עושה הארדן קלאסי

אור
אור
3 years ago

לקח לי יום שלם לקלוט שהצ'מפיונס זה נוקאאוט ולא משחק ראשון מתוך שניים. אז באמת טרגדיה מה שקרה עם אטאלאנטה…

הקוריוז
3 years ago
Reply to  אור

כן ההוקס קרסוהם לא עמדו האמת מדקה 50 על הרגליים ואז דקה 60 נכנס אמבפה והתחיל לשרוף אותם

אור
אור
3 years ago
Reply to  הקוריוז

עשו להם מנצ'סטר יונייטד 1999

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
3 years ago
Reply to  אור

עד היום אני ודוקטור הופמן בוכים…

אור
אור
3 years ago

פעם אתה למטה ופעם אתה למעלה. כמה שנים אני כבר מחכה לגביע של יובנטוס (דורטמונד זו הקבוצה השנייה שלי אז לפחות הם)

הקוריוז
3 years ago
Reply to  אור

הקבוצה שלי זו מילאן נראה לי יקחו מתי שפילי יקחו…

אור
אור
3 years ago
Reply to  אור

חחח אבל היו למעלה לא מזמן והרבה שנים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  אור

שימון שאני אזכיר לך שפעם אחרונה לקחנו עם זלעטן? זה לא היה כל כך מזמן…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  אור

התכוונתי כמובן לאליפות בסרייה A

etayle
etayle
3 years ago

מנחם מי שהבקיע את הגול זה אדאמס, שחקן אמריקאי. יש מצב כתבת עליו לפני כמה שנים(והוא ילד ב21 עכשיו)

הקוריוז
3 years ago

לא הולך לי בינתיים בצפיונס סימן שבאיירן ינצחו מחר מקווה דבפלייאוף ה nba ילך לי יותר טוב..

אור
אור
3 years ago

טוב, קיוויתי אבל זה לא יקרה, ממפיס ינצחו היום (וגם פורטלנד)

etayle
etayle
3 years ago

יאללה לייפציג פריז. יצאו גברים לייפציג.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

יאללה קואץ' באד, תזכור מנין באת.

אור
אור
3 years ago

היסטוריה עתיקה..

etayle
etayle
3 years ago

יאללה למה השופט לא שורק?

הקוריוז
3 years ago

חחח איזה הארדן גדל לכם במאבס יא אשך עשה הארדן לגבון שריקות אווי3 חח יוצאים בחבימה וקופצים על המגן 3 זריקות 😂😂

אשך טמיר המקורי
Reply to  הקוריוז

ראיתי

הקוריוז
3 years ago

לוקה הארדן ודמיאן אלופים ברמאות הזאת ישר מהחסימה הם קופצים על המגן שעושה סוויץ או עובר בחסימה ו3 זריקות אוטומט

חיים
Admin
3 years ago

לייפציג עלו. עכשיו אפשר להתמקד ב-NBA

צ'יקו
Admin
3 years ago

אני רק שאלה – איזה סיבה יש למאבס ולבאקס לנצח?

הקוריוז
3 years ago
Reply to  צ'יקו

אין ולא ינצחו

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  צ'יקו

אף שחקן שעולה רוצה להפסיד. העניין שמי שעולה לא כזה טוב. לשחקן קצה רוטציה שעולה לשחק יש רק מה להרוויח ממשחק טוב.

הקוריוז
3 years ago
Reply to  etayle

נכון מאד

אור
אור
3 years ago
Reply to  צ'יקו

שחקני ספסל מתמודדים על דקות בפלייאוף

etayle
etayle
3 years ago

יש סיכוי שפיניקס ינצחו את כל המשחקים שלהם בבועה ועדיין לא יעלו לפליאוף…

הקוריוז
3 years ago

למה המאבס מקשים על הסאנס 😂

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

הקבוצה הטובה יותר ניצחה , רציתי את אתלטיקו אבל לא הגיע להם

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
3 years ago

אמרתי סיטי-פסקז׳ בגמר, אני בדרך!
לגבי אתמול – בושה שקבוצה בכושר משחק כל על ירוד מגיעה לרבע UCL
60 דקות בונקר ונפלו מהרגליים כבר בחצי. אם פסקז׳ היו משחקים בהרכב נורמלי ולא עם חלוצים כמו איקארדי וסראביה היה נגמר כפול.
הוקס שמוקס, יאללה פסקז׳ לעבור את לייפציג. ניימאר בריא הוא הטוב בעולם. כל נגיעה שלו בכדור זה תאווה לעיניים.

etayle
etayle
3 years ago

השחקן הכי דוחה שיש. אבל כשרון יש לו.

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
3 years ago
Reply to  etayle

סתם מלכלכים עליו בתקשורת. כל כדור ברגליים שלו – או שהוא עובר שלושה מגינים (שמעון, תראה איך ג׳יי אר משחיל בכדורגל, לא עם כדור ביד), או מסירה גאונית, או שהוא חוטף כניסות וכיסוחים של חיזבאללה. תראה מה עשו לו במונדיאל 2014, הוא לא צולל סתם.

צ'יקו
Admin
3 years ago

הבעיה שלי עם ניימאר שהוא לא מחפש בהכרח את המהלך הנכון לעשות אלא את המהלך היפה, וזה משגע אותי, כבר בברצלונה זה היה והוא רק המשיך ולא התקדם

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
3 years ago
Reply to  צ'יקו

מה הבעיה בזה? זה מה שיפה אצלו. ברזיל 82 של סנטאנה ז״ל, הגדולה בכל הזמנים.
.
ברוך רובין מעלה חזק את המנייה של מוסד שב״ר בכדורגל 💪

הקוריוז
3 years ago

עזוב נו זה בליגה הצרפתית…תראה את מי הוא צריך לנצח אטאלנטה ולייפציג….בשביל להיות בגמר…מזכיר את המזרח והשיקצה…
חליפי כנראה שם כמה מעטפות נכבדות להגרלה

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
3 years ago
Reply to  הקוריוז

😂😂😂😂
מי העז? חליפי או פלורנטינו?

הקוריוז
3 years ago

עכשיו שיש הסכם שלום חליפי יוכל לבוא לבקר.
בסוף טראמפ הגרוע הוציא הסכם…המ המ…האמת תמיד חשבתי זה יהיה עם סעודיה גם זה יגיע
מנחם מה יש לך לומר על המרגל הרוסי?

הקוריוז
3 years ago

פלורנטינו חליפי רק עכשיו מאבד בתולים בתחום

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  etayle

מאז רונאלדיניו לא נהניתי ככה משחקן , קוסם תענוג היה לצפות בו אתמול אני חשבתי שהוא בלוף נראה אם יוכיח אחרת

onetwo3
Editor
3 years ago

צודק ברוך.

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
3 years ago

צודק ברוך

אור
אור
3 years ago

מילא ריאל באיירן וצ'לסי אבל מה יש לאהוב בקבוצות פייק כמו סיטי ופסז'?

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
3 years ago
Reply to  אור

ניימאר, אמבפה, קימפמבה,
קיידי בי (קארדי בי חחח), סטרלינג, קייל ווקר (טוב הוא כבר מעבר לשיא אבל עדיין מתאבד שיעי)

אור
אור
3 years ago

הבנתי, אז זה "קבוצות לרגע"

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
3 years ago
Reply to  אור

אני עם צ׳לסי, ריאל, באיירן ומכבי. זה לתמיד.
אבל הכדורגל הג’י חיובי ויפה בשנים האחרונות מגיע מסיטי ופסקז׳ (כשהם בריאים).

הקוריוז
3 years ago

ניימר פח קיירי של הכדורגל זה כמו לומר קיירי הטוב בעולם. קודם כל יש מסי ורונלדו גם בגילם איש לא מתקרב אליהם.
אחכ יש אמבפה ויש עוד מלא קיצר טפילו זלאטן טוב מניימר

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
3 years ago
Reply to  הקוריוז

וויי וויי שב״ר בכדורגל way off
חייבים חיזוק (אולי רזי?)
רונאלדו כבר שלוש שנים במחלקת הגופות. זלאטן אפילו לא התקבל למחלקה. עכשיו טוענים שיובה עושה הכל כדי למכור את רונאלדו. עוד יעשו לו כרמלו

אור
אור
3 years ago

זה שיובה מטומטמים לא אשמתו של רונאלדו. אין שום דבר חוץ מדריבל והצגות (שזה הישג כביר) שניימאר עושה יותר טוב ממנו

הקוריוז
3 years ago

רציני אתה משווה בין רונלדו לניימר? זה בדיוק להשוות את לברון לקיירי…בול השוואה

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
3 years ago
Reply to  הקוריוז

לא משווה. רונאלדו גדול בהרבה ממנו. אבל זה גם בגלל שרונאלדו זה לברון – אין פציעות! וג׳יי אר גר במחלקה האורתופדית.
היום – אין בכלל מה להשוות. רונאלדו ווינר גדול אבל לא עבר שחקן כבר 4 שנים

הקוריוז
3 years ago

מה זה לעבור מה אנחנו בשיעור בלט? הוא שם את התכלס על השולחן.
כן ניימר יותר טכני ממנו אז מה.
גם קיירי יותר טכני ומהנה לצפייה מלברון ויאניס..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  הקוריוז

מעזהההה?
איש לא מתקרב למסי רונאלדו?
רוברט לובנדובסקי נשמע מוכר?

חיים
Admin
3 years ago

ממפיס בכיוון הנכון. יתרון 10 במחצית

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

יודע שזה לא קשור אבל מה הבנתי שהרקוב הביא 750 שקל לכל אזרח בישראל רק כדי להשתיק את העם? על מי הוא חושב זה יפול , הוא היה פעם ראש ממשלה טוב מקווה שיעוף בבחירות הבאות הוא מכניס את ישראל לבור שלא תצא ממנו, אני לא מדבר על כך שאם יהיו בחירות 4 ישראל תבטל בדרוג האשראי ואז זה כמו מכת מוות לאזרחים .

אור
אור
3 years ago

חחח ברוך חכה למעורב עם דברים כאלה

חיים
Admin
3 years ago

ולנצ'יונאס עם מחצית של 13, 11 ו-7…

חיים
Admin
3 years ago
Reply to  חיים

כבר עכשיו שבר שיא קריירה באסיסטים…

etayle
etayle
3 years ago

קמרון פיין! איזו נוסטלגיה. לפחות הסתפר מהימים בokc

NBA בדם
Editor
3 years ago

הלך על פיניקס, כל מה שעשתה ובסוף הקבוצה שלא מגיעה לה להגיע לפליי אין בסוף תהיה שם(למרות שהיא תפסיד לפורטלנד)

etayle
etayle
3 years ago

בוקר טוב בכדורסל

הקוריוז
3 years ago

בוקר בניגוב חבלז

etayle
etayle
3 years ago

פיניקס באמת קבוצה שכיף לאהוב, והכדורסל שלהם יפה לצפייה. אבל אם אייטו לא יתפתח למה שהוא יכול להיות, הם לא יגיעו לפליאוף גם שנה הבאה. המערב מפוצץ כשרון.

הקוריוז
3 years ago
Reply to  etayle

נכון מאד. בשביל להיות קבוצה מאיימת אייטון חייב להפוך לסופאסטאר גם. בוקר בדרך לשם

the artist formerly known as the Shot
the artist formerly known as the Shot
3 years ago
Reply to  etayle

+ 1
חייבים עוד כוכב אמיתי

Ljos
Editor
3 years ago

באמת שחצי גמר ליגת האלופות זה פאריס נגד רד בול סניף לייפציש?
ג'יש, יצאתי מהענף הזה בזמן.

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  Ljos

אתה לא מבין בכדורגל.

שתי הקבוצות האלה אטרקטיביות וכיף לראות אותן

Ljos
Editor
3 years ago
Reply to  onetwo3

אה, אם אתה אומר את זה ככה אני אשכח שמדובר בשתי קבוצות שמייצגות את הדורסנות הכלכלית החונקת שהכדורגל עבר אליו.
טוב שאמרת.

הקוריוז
3 years ago
Reply to  Ljos

כן כי בארסה ריאל מילאן יובה אינטר יונייטד ליברפול תמיד היו עניות המסכנים..

Ljos
Editor
3 years ago
Reply to  הקוריוז

כן, כי הפער תמיד היה כמו שהוא היום. כי תמיד קבוצות התחננו ששייחים (שלא נדבר על מקור הכסף הזה והעבדים שחיים בשביל ליצור אותו) יקנו אותם אחרת אין להן זכות קיום. כי תמיד קבוצות בינוניות ולא עשירות היו יכולות מקסימום לחלום שיום אחד הן יצליחו אולי לנצח פעם אחת את אחת המגה עשירות. כי במקום לעשות צעדים להגן על קבוצות קטנות ולנסות ליצור שיוויון ותחרותיות, אתה יודע, כמו שמנסים ב-NBA, נותנים לעשירות להשתולל כרצונן (כשבמקרה הטוב המציאו את ה"פייר פליי", בולשיט שנועד במקרה הטוב לשמר את כוחן של העשירות הישנות והראה בדיוק כמה שיניים יש לו לאחרונה מול מנצ'סטר סיטי). אופס, האחרון היה נכון.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

בוקר בלתי עציר , אני לא מאמין שמריאנוביץ על המגרש מת לדעת מי הסוכן שלו ומפתיע אותי יותר שהוא מתעלה על העגל אייטון.

onetwo3
Editor
3 years ago

שוב אתה מתבהם בהתבטאויות מבישות

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  onetwo3

איפה התבהמות זיו אני חייב לדעת? תצטט לי בבקשה אני באמת לא מבין

onetwo3
Editor
3 years ago

לכתוב 'עגל' על בן אדם זו התבהמות. אתה לא חושב? זו עובדה. הוא בן אדם כבד, מסורבל, מגושם.. עגל זה מעולם אחר

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  onetwo3

55.1.2.1

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  onetwo3

מה התבהמות בזה אמוציות , לכתוב על שחקן עגל מטומטם טיפש אהבל זה חלק מלקסיקון , אתה לא יכול להפוך את האתר לשיעור לשון .

onetwo3
Editor
3 years ago

חס וחלילה שיעור לשון.. ברחתי מהשיעורים האלה כל עוד נפשי בי.. אבל מכיוון שאתר נקי מגסויות ונאצות הפך להיות מצרך נדיר בארץ ובעולם, אני מנסה שזה יישמר

הקוריוז
3 years ago

מריאנוביץ עם אחלה סוכן קיבל אפילו תפקיד בגון וויק 3
הוא לא משתתף בספייס גאם 2?

הקוריוז
3 years ago

קמרון פיין התחפש לסטף בבועה באוק לא היה פוגע שנה שלמה אפילו בטבעת 😂

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  הקוריוז

ממש חחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  הקוריוז

בטבעת באוקלוהמה אפילו בשירותים הוא לא פגע, למד מראסל

onetwo3
Editor
3 years ago

בושה וחרפה איך שדאלאס נראו במחצית הראשונה. מבזה את המועדון, את הליגה ואת הענף.

הקוריוז
3 years ago
Reply to  onetwo3

אין להם הגנה מר לואד מנגמנט הולך לעשות שם סל מתי שיתחשק לו עם הטריק המוכר שלו התקדמות לאזור קו העונשין כתף קטנה להרחקת המגן כניסה וצעקה ישר 2 לקו.
אמרו לי פה שפורזי מגן מצויין כמה סטטיסטיקאים אי שם בחודש ינואר… חבל שלא משחק היום

חיים
Admin
3 years ago

מחצית מטורפת של פיניקס

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  חיים

זה לא שדאלס צנסים לשמור כל כך חחח

חיים
Admin
3 years ago
Reply to  etayle

גם בזריקות פנויות לקלוע 76 זה מרשים מאוד, ודאלאס התאמצו קצת

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  חיים

לא הבנתי מה מרשים בלקלוע 76 נק' בזריקות פנויות ב24 דק'..

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  חיים

מחצית מבישה עבור דאלאס, עבור הנ.ב.א. ועבור הענף.
בשנייה האחרונה למחצית, בזמן שהמשחק עדיין משוחק, שחקן של דאלאס (על הפרקט!!!) מפטפט עם שחקן אחר. חבל שאין עונש על בזיון כזה.

הקוריוז
3 years ago
Reply to  onetwo3

מה אתה רוצה אין להם על מה לשחק באו להעביר את הזמן. הבושה הבאמת גדולה זה שמחר יש משחקים 😂😂

חיים
Admin
3 years ago
Reply to  הקוריוז

אני מציע להריץ את המשחקים ב-2K במקום.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  onetwo3

על מה עונש אולי נשים להם מחסומים על הפה , ואזיק חשמלי אם לא ישחקו בפול כוח? זה משחק ללא חשיבות בשבילם ברור שלא מעניין אותו הוא רוצה רק להיות במלון

onetwo3
Editor
3 years ago

עבור כל שחקן שהוא לא שחקן חמישייה יש חשיבות בכל משחק.. מעבר לזה, לכל ספורטאי יש רצון לנצח, גם במשחק בשכונה. בעיניי זה יותר ממביש מה שהולך שם

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  onetwo3

רצון לנצח באליפות אבל הם מבינים שהמשחק ללא משמעות ומשחקים בהתאם בלי חשק , ברור שהם רוצים לנצח אבל לא נותנים 100 אחוז

onetwo3
Editor
3 years ago

אם היו נותנים 75% היה משחק צמוד.

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  onetwo3

הצוות של TNT לא יגיד על זה דבר כי זה יהיה משול לכריתת הענף עליו הם יושבים אבל המחצית הזאת פוגמת בכל מה שראוי בספורט ובערך הספורטיביות (ובינינו גם בכבוד של השחקנים, המועדון והליגה כולה). העיקר שמהללים את הקבוצה שמובילה..

הקוריוז
3 years ago
Reply to  onetwo3

דוריס תגיד נגד זה הרבה 😂😂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 years ago

אתם אולי חושבים שההצלחה של פיניקס מפתיעה, או מדהימה, או אולי מקרית, אבל תנו לי לגלות לכם משהו:
זה הכל התאגיד. הוא מושך בחוטים.
לא לברון, לא יאניס ולא ציון, השולטים בכיפה הגיעו למסקנה שכוכב העל הבא הוא איטון, הפנים של הדור הבא. כזו חבילה של סקס אפיל וכריזמה לא נראתה מאז ימיו של רוברט פאריש האגדי

הקוריוז
3 years ago

😂😂😂 באמת דומה לפאריש עם הפנים הזקנות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 years ago

לוקה עם אפס אסיסטים. זה פעם ראשונה שאני רואה מישהו קולע 18 נק' מתוך שינה

הקוריוז
3 years ago

10 נק הוענקו במתנה מצוות השיפוט

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  הקוריוז

חוק ההגנה על רב אלוף

אשך טמיר המקורי

לילה של אנטי-קליימקס, כצפוי.

yossi
yossi
3 years ago

כרגע, פורטלנד הפייבוריטית לעלות לפליאוף בטורניר נגד ממפיס/פיניקס וגם להדיח את הלייקרס בסיבוב הראשון.

etayle
etayle
3 years ago

צריך להגיד לבוברן שנהוג לקפוץ שמטביעים

אור
אור
3 years ago
Reply to  etayle

🙂

אור
אור
3 years ago

מוקדש לחובבי יאניס
.
https://www.youtube.com/watch?v=FPfBWA5sA4Q

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  אור

טוב הוא העז להגן עליו ולמען השם לשמור עליו אם מגע מה אתה רוצה , יאניס הנסיך של הליגה שעומד לרדת את הכתר מהמלכה ,ולנסיך צריך לתת כבוד זה אומר שאסור שפשוטי העם צריכים לשמור מרחק ולא לגעת בו בטח זרג

אור
אור
3 years ago

מה שמצחיק שואגנר נראה כמו חנון שמשחק אותה מול הערס המאיים

הקוריוז
3 years ago
Reply to  אור

😂

yossi
yossi
3 years ago

אז ממפיס מובילים כבר ב12 הפרש ויתחרו נגד פורטלנד בסידרת הטוב מ3
כאשר פורטלנד עם יתרון 1-0

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אני לא יודע מי יותר גרוע – האנטישמים מדאלאס או המושחתים ממילוואקי. אפילו קייל קורבר החטיא עכשיו – כנראה מילוואקי.
.
מבחינת הלו"ז בפלייאוף – מתי רובין לופז מסתפר?

אור
אור
3 years ago

כאילו שהספרס לא קיבלו את יוסטון בלי הארדן וראס

Ljos
Editor
3 years ago

אני תמיד רואה את גופי ודונלד דאק לא רחוק מאחורי הלופזים עם סכינים ומספריים, אז כנראה בקרוב.

צ'יקו
Admin
3 years ago
Reply to  Ljos

אני אומר שנעשה איתו עסקה, אם הבאקס מנצחים את המזרח הוא מסתפר

הקוריוז
3 years ago

ממפיס ביתרון 20 כבר תם הטקס

האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 years ago

הבא שילכלך על בובאן יוכנס יחד איתו לבועה סגורה ל24 שעות, או עד שהוא יימס מחיוכו הכובש של האליל (עניין של חצי שעה גג)

Ljos
Editor
3 years ago

אוף, אני רוצה ללכלך עליו רק כדי להיכנס איתו לבועה סגורה אבל לא יכול כי הוא כזה חמוד.
מה עושים?

חיים
Admin
3 years ago

ולנצ'יונאס משלים טריפל-דאבל ראשון בקריירה. מצא לעצמו משחק קל בשביל זה

חיים
Admin
3 years ago

נראה לי אפשר לומר שתם הטקס להיום. לפחות עד לשלב שבו לילארד ינגב קצת את הנטס

yossi
yossi
3 years ago

כרגע, פורטלנד הפייבוריטית לעלות לפליאוף בטורניר נגד ממפיס וגם להדיח את הלייקרס בסיבוב הראשון.

Ljos
Editor
3 years ago
Reply to  yossi

הם פייבוריטים להדיח את הלייקרס?

מנחם לס
Admin
3 years ago

לפורטלנד יש את המספר של הלייקרס. לליי'קרס אין סכוי נגדם

אור
אור
3 years ago
Reply to  מנחם לס

לברון יאכל אותם בלי מלח

IDO
IDO
3 years ago
Reply to  אור

מה תהיה התוצאה ? אני רואה פה פתח לנקות אותך בהתערבות

מנחם לס
Admin
3 years ago

30% ממסיבת העתונאים של טראמפ היתה על ישראל. השגריר פרידמן היה חלק חשוב בה

IDO
IDO
3 years ago
Reply to  מנחם לס

70% הנותרים השמצות גם חובה על סליפי ג'ו שיש לו קקה בתחתונים. תת רמה.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago

שום משחק לא מעניין היום. מי שצריכה את הנצחון מנצחת, כי הצד השני – זה ממש ממש ממש לא חשוב לו. יום מיותר לגמרי מבחינת הצופה בבית.

Yinon Yavor
Editor
3 years ago

זהו. נגמר הרצף של הספרס.
בהמשך נדע מי מבין לילארד או בוקר ממשיך איתנו

Ljos
Editor
3 years ago
Reply to  Yinon Yavor

בא לי לציין שבפעם האחרונה שהספרס לא היו בפלייאוף, השחקן שבפועל העיף אותם, דווין בוקר, היה בן חצי שנה.

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  Ljos

יכולת להסתפק בזה שאבא שלו עוד קלע נקודות עליהם…

popo
popo
3 years ago

עידו
בתור התקווה הלבנה שלך מה היית אומר על התקרה של בוקר?
אני לא מצליח לראות אותו נכנס בטופ 10 בשנים הקרובות, צפוף שם מידי.
איפה אתה שם אותו כיום ובעתיד הסביר?

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  popo

לא הבנתי את ההקשר של תקווה לבנה.
אני רואה התקדמות גדולה אצלו. לא מדרג בדרך כלל אבל הוא בהחלט יוכל לסחוב את הקבוצה.

IDO
IDO
3 years ago

פופ הולך לשחק גולף.

popo
popo
3 years ago

עזוב
תקווה לא משנה מה צבעה היא מילה לא שכיחה אצל אוהדי הסאנס מאז ימי נאש, לכן מעניין אותי בתור אחד שכזה מה רמת הציפיות? יכול ביום בהיר במיוחד לסחוב לאליפות כמס' 1? ראיתי את הסל המדהים מול הקליפרס זוכר אותו קולע 70(!) נקודות בגיל 20 זה אמור לגרום לי לחשוב עליו בתור טופ 5 בליגה אבל הפיזיות החסרה ומשהו שם משדר שזה לא זה, אולי אתה לא מדרג אבל אם אתה מדמיין אליפות אין אליפות שנלקחה ע"י שחקן לא טופ 10 בליגה.
( אוקי דטרויט…*)

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  popo

מה אתה מדבר איתי על אליפות. קודם נגיע לפלייאוף.
לא יודע על איזה מחסור בפיזיות אתה מדבר וגם לא יודע מה בדיוק לא נראה לך 'זה'. לי הוא לגמרי נראה זה והשאלה היא מה יהיה הסגל מסביבו.
ולבוטום ליין בטח שאני מדמיין אליפות.

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  popo

אין סיבה שבוקר לא יהיה מספר אחד לקבוצה שרצה לאליפות. אולי חסר לו הסטאר קואליטי, אבל גם לקח זמן לקלוט שקרי עד כדי כך טוב בכדורסל.
מבחינה התקפית, הוא שחקן מדהים.

מנחם לס
Admin
3 years ago

זהו. הג'אז ניצחה 112-118 וזו הפעם הראשונה מזה זמן רב שפופ לא יהיה בפלייאוף.

מנחם לס
Admin
3 years ago

וואו…איזה משחק!!!!! הנטס עושים את המוות לפורטלנד. לא מוותרים בשום אופן. הם אפילו מובילים עתה לקראת סוף הרבע בשתי נקודות!

מנחם לס
Admin
3 years ago

הנטס לא מוותרת בשום אופן. קרב אדיר. כאילו משחק 7 בפלייאוף. רק בדקה האחרונה פורטלנד קצת ברחה 43-48

קומיל
קומיל
3 years ago

מאחל בהצלחה לספרס בלוטרי. אם קצת מזל הם יצליחו לקבל בחירה טופ 10. ועם עוד קצת מזל הוא יתפוס את אבדיה וינחיל לו יסודות משחק טובים🤞

קומיל
קומיל
3 years ago

פרסמו כבר את הימים והשעות של משחקי הסיבוב הראשון שבהם כבר נקבעו המדורגות:
כל שעתיים וחצי משחק אחר
כל יומיים יש משחק

הם ממש מתכוונים לתקתק את הסיבוב הזה בשבועיים

מנחם לס
Admin
3 years ago

אם פורטלנד לא מנצחת היא OUT. היא חייבת לשחק במחצית השנייה בחופשיות ובקלות הרבה יותר מאשר במחצית הראשונה. אם היא מפסידה – היא לא תיפתר מהפצע הזה כמה שנים טובות!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

בוקר טוב פרופסור ממחלקת הזוחלים מוסרים ד"ש עגמומי…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

עובר על הרשימות ורואה שגם יונס (מאבו יונס) וגם ג'ה שניהם נלחמו כמו גיבורים ויצאו עם שני טריפל דאבלים…
כבוד ויקר!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

טוב נראה מה פורטלד יכולים לעשות.

מנחם לס
Admin
3 years ago

פורטלנד משחקים לא להפסיד. הם לא משחקים לנצח. וזה התפריט להפסד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

הכניסו את חסן למשחק, צריך להחזיר את יוסוף….
חסן את יוסוף מסעדת דגים…

מנחם לס
Admin
3 years ago

יוסוף משחק בפחד, ובקושי נע

מנחם לס
Admin
3 years ago

נטס צימצמו לשתיים הפרש

מנחם לס
Admin
3 years ago

אוי ואבוי!!! הנטס מובילים ב-2!!!

מנחם לס
Admin
3 years ago

פשוט לא יאומן מה קורה. לפורטלנד רועדות הידיים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

שקוף איך שברוקלין עושים דאבלים על לילי ופורטלנד לא מנצלים את זה.
ברור גם למה פאט ריילי נפתר מחסן וויטסייד, הבחור הוא נזק.

מנחם לס
Admin
3 years ago

לא יאומן ממש

מנחם לס
Admin
3 years ago

יוסוף לא טוב יותר

מנחם לס
Admin
3 years ago

לנטס הכל ניכנס. לפורטלנד כלום לא ניכנס

מנחם לס
Admin
3 years ago

עונה שלמה על רבע רביעי כשאתה מפגר ב-10

הקוריוז
3 years ago

מה זה פורטלנד בחרבון עמוק 😂😂😂

הקוריוז
3 years ago

חשבתי אני לא רואה טוב את נתוצאה הנטס ביתרון 10 …..
כריסחבארט מנגב.
אבל נראה לי פורולנג יקחו בסוף אבל בסוף רבע 3 חשבתי יהיה 30הפרש לפורטלנד 😂😂
גיא רוזן וגג עשיתם את המאגיה שאמרתי לכם? גיא עשה את זה עם האסאדו ככה זה נראה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  הקוריוז

עשה סאדו מזו…

הקוריוז
3 years ago

נתתי לו נובחת םולסא דנורא אבל יש לזה מחיר הדחה של שיקצה סיבוב 1.
הנוסחא היא ציפורן של דב גריזלי עם קרן אייל עם כמה דפי מוסד שבר אסאדו ויין ותפילה להדחת השיקצה סיבוב 1 כי השיקצה הוא בעל האנרגיה הגדולה בליגה. זה עבד בדרך מתורית אם יעבוד דווקא על.םורטלנד והמחיר הדחת השיקצה בסיבוב 1

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  הקוריוז

הברוחו הגדול עם הפנים המאיימות וציפורן המכשפה ברגל הרחבה…

הקוריוז
3 years ago

מנחם אז טראמפ הגרוע והליצן עשה הסכם שלום שאובמה זוכה פרס נובל לא הצליח? הכיצד???
ומה לטראמפי לא מגיע איזה נובל בשביל הראשמור?
האם הליברלים יתנו לו? בכל זאת הסכם קטן כזה…
סעודיה הבאה בתור
מה שנקרא לדמוקרטים on your face
4 more years

onetwo3
Editor
3 years ago

לילארד פשוט לא ייאמן. מחזיק את כל הקבוצה על הכתפיים שלו. האחרים (מלבד טרנט) מתחת לכל ביקורת. לילארד חייב, פשוט חייב, להיות יותר אנוכי ולהפסיק לנסות להכניס את החברים שלו למשחק. אין זמן לזה עכשיו.

מנחם לס
Admin
3 years ago

השלשה של לילרד היתה הכרחית

מנחם לס
Admin
3 years ago

מכמעט חצי מגרש

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  מנחם לס

הוא חייב להיות אנוכי יותר. הוא מחזיק לבד את פורטלנד במשחק. מצידי שייקח כל כדור לבד לסל ב10 דק' שנשארו

מנחם לס
Admin
3 years ago

עשתה 107-103

הקוריוז
3 years ago

טיילר גונסון עובד בשביל הסאנס חזק

הקוריוז
3 years ago

רק 1 זה יהיה של פורטלנד אין מה חעשות.
כמה סרבר שילם לנטס שיתאמצו ככה?

הקוריוז
3 years ago

פורטלנד ביתרון תם הטקס

מנחם לס
Admin
3 years ago

מה קרה למקולום? הוא חלש מאד במשחקים האחרונים

onetwo3
Editor
3 years ago

מה קורה למקולם? שיתעורר

הקוריוז
3 years ago

אין לפורטלנד הגנה בכלל כל התקפה לייאפ…

מנחם לס
Admin
3 years ago

ג'רט אלן טוה מדיאדרה ג'ורדן פי עשר.

הקוריוז
3 years ago
Reply to  מנחם לס

גם אתה יותר טוב מדיאנדרה אבל דוראנט וקיירי קובעים

onetwo3
Editor
3 years ago

מק'ולם מתחת לכל ביקורת. נורקיץ' ולילארד היחידים שמתפקדים. פורטלנד חייבת עצירות הגנתיות.

הקוריוז
3 years ago
Reply to  onetwo3

ולמישהו נראה דאלה יעצרו בהגנה את לברון או דיוויס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מה יעזור לילי עם כל השאר מסריחים מעמדות פנויות לגמרי?
דיף סאן בפליאוף מאשר שחקן אחד שמושך "קבוצה" על הגב…

הקוריוז
3 years ago

גרי טרנט נזכר מתי לנחטיא 2 שלשות לבד לגמרי חח

הקוריוז
3 years ago

סי גי שובר קרשים

Yp
Yp
3 years ago

מישהו יכול להסביר למה ברוקלין מתאמצים ככה ?

הקוריוז
3 years ago
Reply to  Yp

סרבר שם לכל שחקן מעטפה

onetwo3
Editor
3 years ago
Reply to  Yp

כן. ספורט. מקצוענים. כבוד. תחרותיות. משהו שבדאלאס ובמילווקי שכחו

הקוריוז
3 years ago

כרמלווו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

כמה החטאות
לא מגיע לבלייזרס להיות בפליאוף…
למי כן מגיע? לדמייאן ליילארד!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אבל גם הוא נדבק בתחרות ההחטאות…

מנחם לס
Admin
3 years ago

אפשר להשתגע מהמתח. 126-122 פורטלנד. ממש כמו משחק 7 לאליפות ה-NBA!

הקוריוז
3 years ago

כריס לברט קיבל מעטפה שמנה במיוחד מסרבר קאברו ראיתם איזה שריקת אוויר נתנו לדמיאן מה 3 חחחחח בושה

הקוריוז
3 years ago

ראיתם את ה3 זריקות שנתנו עכשיו לדמיאן חברים יקרים? גיא? אלוף פיקוד צפון

onetwo3
Editor
3 years ago

מסכן הצרפתי של הנטס: שלושת העבירות האחרונות שנשרקו לו לא היו ולא נבראו.. כרגיל השופטים בנ.ב.א. מתלבשים על החלשים

הקוריוז
3 years ago
Reply to  onetwo3

קאברו האהבל מאוק רוצים את דיימו מול הלייקרס. ככה חברים מטים משחק הבנת את זה גיא וזה מצחיק שהסאנס מקבלים את העונש הזה…

הקוריוז
3 years ago
Reply to  onetwo3

אלוף פיקוד הצפון מול זרג זוטר זר אין חכמות גיסנו

הקוריוז
3 years ago

תזכרו את הרגע הזה 126 123 לנטס 3 דק לסיום ודמיאן מקבל 3 זריקות בלי שמישהו בכלל נגע בו אוהיה קרוב אליו והנה פורטלנד מובילים. גיא הבנת איך מטים משחקים ואל תגיד לי שהשופט פה טעה כולם ראו שאין כלום

Yp
Yp
3 years ago

על כל פנים , לשון מרקס יש הרבה החלטות לקבל בשבועות הקרובים .

הקוריוז
3 years ago

השופטים שלחו את פורטלנד לפלייאוף ואת גיא וגילרי לומר שאין הטיות משחקים 😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  הקוריוז

אני רואה אתה צוהל
לא יפה
אתה יודע מה אומרים? רארמה איזה ביץ'

הקוריוז
3 years ago

בדיוק מצחיק שזה בא עליהם ואז גיא יבוא עם הסברים שזה מקרי…
תביאו קישור לעבירה ל3 על דמיאן במצב של 126 123 לנטס…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  הקוריוז

אין לי כיורים או כישורים 🙂

מנחם לס
Admin
3 years ago

החטאה של לילארד משני מטר, אבל הוא גונב כדור!!! 57 שניות מגדיל ל-4!!!. מקולם!!!!

הקוריוז
3 years ago
Reply to  מנחם לס

הmvp של פורטלנד צוות באפור חילוץ והצלה לדמיאן.
מי שחושב שפורטלנד ידיחו את הלייקרס חחחחחחח לברון ודיוויס יעשו שם לייאפ או דאנק כל התקפה

רן הנרגן
רן הנרגן
3 years ago
Reply to  הקוריוז

+1

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

איזו חטיפה של ליילארד וקליעה של מקאולום….

אשך טמיר המקורי

קמתי וראיתי ברוקלין בארבע שלוש דק' לסיום.
לילי כריות קלאסי.
אבל אחלה חטיפה דיים!

הקוריוז
3 years ago

ראית איזה שריקות אוויר הם קיבלו…

אשך טמיר המקורי
Reply to  הקוריוז

לא, בדיוק הצטרפתי כשהיה על הקו וזרק את הזריקות

מנחם לס
Admin
3 years ago

פורטלנד מובילה ב-4. 53 שניות לסיום. כדור של נטס. פורטלנד מנצחת והיא 78. מפסידבה? טסה הביתה

onetwo3
Editor
3 years ago

מצא זמן להפציע מק'ולם.. 53.4 שנ' לסיום.

מנחם לס
Admin
3 years ago

לברט סל ופאול!!!!!

אשך טמיר המקורי

איזה באסה, יורד לי ריר לראות את לברט ואלן ולדמיין אותם אצלנו

מנחם לס
Admin
3 years ago

133-134 לפורטלנד. כרמלו מחמיץ שלשה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

פנויה לגמרי…

מנחם לס
Admin
3 years ago

פורטלנד מנצחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אשך טמיר המקורי

כמעט התקף לב לדיים, תזמינו שח"ל

הקוריוז
3 years ago

ההצגה הכי טובה בעיר wwe ואיך כולם מתלהבים 😂😂
דונהי יכול להיות גאה

אשך טמיר המקורי
Reply to  הקוריוז

תמיד היו "טעויות שיפוט"…

הקוריוז
3 years ago

תראה איך השופטים דאגו דכל ההפרש יסגר קבארו על דמיאן חחח קיבל 3 שריקות אוויר

IDO
IDO
3 years ago

נתחון צסריח, אבל אני אקח אותו

onetwo3
Editor
3 years ago

כל הכבוד לנטס. בניגוד למילווקי ולדאלאס שביזו את עצמן ואת הליגה, ברוקלין הראתה שאפשר גם אחרת. תלמד שמעון

Yp
Yp
3 years ago

עוד קלאסיקו . המשחק הזה הביא הרבה כבוד לליגה אחרי מה שראינו יותר מוקדם . שאלה למנכלים פוטנציאליים : לפי מה שראיתם מהנטס בבועה , איך אתם בונים את הסגל לקראת העונה הבאה ?

הקוריוז
3 years ago
Reply to  Yp

לפי מה שגוראנט וקיירי יגידו

רן הנרגן
רן הנרגן
3 years ago
Reply to  הקוריוז

עושה הכל כדי להפטר מקירי אירווין (חחח לא יקרה) ודיאנדרה גורדן. הראשון סרטן והשני לבנה.

הקוריוז
3 years ago

אתה לא יכול לעשות כלום כי דוראנט והוא זה חבילה אחת והם החליטו שהם בנטס והם יקבעו מה יהיה ומי ישחק ואיך ישחק. שון מרקס יכול רק לומר להם יס סיר וזהו.
לכן גם מחפשים סחבק לא מאמן לעמדת לוקח פסקי הזמן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  הקוריוז

יס סיר יס סיר
נו סיר נו סיר….

הקוריוז
3 years ago

יס מאסטר נו מאסטר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

🙂
אנירקלקחתי מילים משיר, האסוציאציות באו ממך.
אז אשתך מנצלת הזדמנות כשהמתקשה שלך נתקע לה בגב ככה ב 5 בבוקר?
והילדים עוד ישנים.

רן הנרגן
רן הנרגן
3 years ago
Reply to  הקוריוז

דוראנט חתום לעוד 3 שנים. מרקס יכול לעשות מה שהוא רוצה (אם יש לו גיבוי של הבעלים)

Yp
Yp
3 years ago
Reply to  הקוריוז

אני לא חושב שזה עובד ככה בנטס . במובן הזה , זה יותר קרוב למיאמי מאשר לקליבלנד . אם לפני הבועה היה די קונצנזוס מה הם צריכים לעשות , עכשיו כל הקלפים נטרפו . השאלה כרגע היא האם מוסיפים את שני הכוכבים לסגל הזה , או שמחליפים חלק מהסגל בכוכב מדרג שלישי . אם 2 , מי הולך ואת מי מביאים ?

הקוריוז
3 years ago
Reply to  Yp

עובד לפי איך שהכוכב רוצה. דוראנט וקיירי זה לא כוכבים בסדר גודל של באטלר…
ככה זה עובד בכל הקבוצות עם כוכבי העילית.
אם מקשיבים למאמן זה כי הכוכב החליט שלא תטעה.
לכן פה קל לנו לדבר צריך ככה וככה אבל במציאות אתה צריך לשכנע את הכוכבים שלך ולכן צריך קודם כל להיות סחבק לפני מאמן כי אחרת יעשו לך בוילן.
צריך ללקק להם טוב עד שתהיה לשון חומה ואז לנסות להתחבב עליהם ואולי יקשיבו לך. ככה זה עובד.

הקוריוז
3 years ago

לברון ודיוויס ישברו שיאי סטט עליהם כל התקפה הלייאופ דאנק לייאפ יהיה שם בלי התנגדות בכלל. דמיאן יפציץ מה3 יגמר ב5 6 משחקים וכולם יהיו מבסוטים ומרוצים 😎

מנחם לס
Admin
3 years ago
Reply to  הקוריוז

שמעון, הלוואי והיית נשאר במיטה

הקוריוז
3 years ago
Reply to  מנחם לס

רציתי אבל אשתי העירה אותי לסקס בוקר ואז הצצתי לבוקס וראיתי 10 לנטס אמרתי נציץ

מנחם לס
Admin
3 years ago

פורטלנד מנצחת! היא 8 במערב. אם הכדור של לברט היה ניכנס היא הייתה טסה הבוקר הביתה. איזה משחק!!! איזה משחק!!! איזה משחק!!!

הקוריוז
3 years ago
Reply to  מנחם לס

סילבר מתמוגג איזה סוף הוליוודי הוא סידר…

מנחם לס
Admin
3 years ago

אתה (שמעון) מגיע ל-30 השניות האחרונות, ומעיז לדבר???

הקוריוז
3 years ago
Reply to  מנחם לס

ראיתי את כל הרבע האחרון לצערי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

+100
תתבייש, אם היית לפחות רואה מחצית אחת כמוני היינו סולחים לך.

איצקו
איצקו
3 years ago

ברוקלין נתנו משחק משחק אבל משו בזריקה האחרונה היה לי מוזר כל הרבע הרביעי לברט לקח לסל את השומר שלו ורק במהלך האחרון החליט לקחת זריקה קשה מרחוק
הגנה טובה או מתנה לפורטלנד ?

הקוריוז
3 years ago
Reply to  איצקו

לבארט עשה הכל כדי לנצח מי שהכריע הצוות באפור שהיה הmvp

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  איצקו

וזה חשוד?

Yp
Yp
3 years ago
Reply to  איצקו

אהלן
לפי הראיה שלי , היתה הגנה טובה מאד של פורטלנד במהלך הזה , כנראה דיברו על זה בפסק זמן האחרון . הם סגרו לו את הנתיב , והוא העדיף לקחת זריקה גרועה מאשר להכנס בכח , כי כמעט בודאות לא היה מקבל שריקה . נדיר מאד שמקבלים שריקה במצבי סיום כאלה , וזה היה ככה עוד בימי לארי אובראיין. הנטס יכלו להכין תרגיל יותר טוב,למשל למשל לחפש שלשה של האריס , אבל הלכו למהלך שהצליח להם כל המשחק . בדרך כלל , הקבוצה השניה בסוף עושה התאמה הגנתית למהלך הזה וכולי . לגבי ה-3 זריקות של דיים , כבר כמה שנים ששורקים את הדבר הזה ככה , זה לא משהו שהשופטים המציאו בלהט הרגע.אם באמת צריך ככה לשרוק את זה זו שאלה אחרת . למי שלא זוכר , פעם עבירה בזריקת 3 היתה מזכה רק ב-2 זריקות . אולי אם יחזירו את זה תהיה יותר מוטיבציה לעשות מהלכים של כדורסל. מבחינת האנליטיקס , המהלך האופטימלי הוא להוציא 3 זריקות עונשין והשחקנים הפנימו את זה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

עשירית שיר הבוקר בלי שם אבל יש לו צמד בעלים שניהם ממושקפים.
.
Your leg's too long
Your skull's too strong
Suppose your nose is wrong

מנחם לס
Admin
3 years ago

לילה טוב